Wednesday, November 24, 2010

Tujuan utama perkahwinan adalah untuk melahirkan zuriat dan keturunan.  Anak-anak ini umpama cahaya yang menerangi kehidupan keluarga dan menambat kasih sayang dan memperkukuh ikatan antara suami dan isteri.  Mereka adalah perhiasan hidup dunia bagi sesebuah keluarga.

Lahirnya satu-satu zuriat itu memberi erti yang amat bermakna buat suami dan isteri.  Kadang-kadang kita diuji dengan kelahiran anak yang tidak sempurna ataupun sakit.  Begitu juga dengan jantina anak.  Kadang-kadang kita mengharapkan anak lelaki untuk kelahiran sulung tetapi yang lahir bayi perempuan.  Begitu juga sebaliknya apabila mengharapkan kelahiran bayi perempuan tetapi yang datang bayi lelaki.  Ataupun untuk satu-satu kes pula ditakdirkan kesemua anaknya lelaki atau kesemua anaknya perempuan.

Oleh yang demikian disini saya ingin berkongsi TEKNIK RAHSIA TENTUKAN JANTINA ANAK.  Teknik ini telah pun saya praktikkan dan alhamdulillah ianya tepat 100%.  Anak saya yang sulung LELAKI lahir pada 2006 dan yang kedua PEREMPUAN lahir pada 2009.  Pada saya teknik ini adalah yang terbaik dan paling mudah dicuba tanpa mengeluarkan modal yang amat besar.

Walaupun begitu sebenarnya sebelum saya mencuba TEKNIK RAHSIA TENTUKAN JANTINA ANAK ini, saya telahpun membuat beberapa ujian.  Saya telah menguji rajah  tersebut  di kalangan ahli keluarga saya dan ahli keluarga sebelah mertua. Dan perkara yang amat mengejutkan ianya BETUL 100%.  Saya juga telah membuat ujian di tempat kerja bersama-sama rakan sekerja dan ternya ianya juga TEPAT DAN BENAR 100%.


TEKNIK RAHSIA TENTUKAN JANTINA ANAK ini amatlah mudah untk dipraktikkan.
  Hanya 3 langkah sahaja anda boleh merancang untuk mendapatkan anak lelaki ataupun anak perempuan.


Hanya:


1.  LIHAT  UMUR ANDA SEKARANG


2.  BILA TARIKH ANDA BERHENTI HAID


3.  LIHAT JADUAL 


Senang kan hanya semudah ABC....


Walaupun begitu apa yang penting ianya hendaklah mendapat kerjasama yang sepenuhnya daripada pihak suami kita.  Kalau sorang sahaja yang beria-ia pasti takkan menjadi.


di sini saya hanya ingin membantu dan saya rasa dengan cara ini amatlah mudah bagi pasangan-pasangan suami isteri merancang jantina anak mereka , sama ada mereka mahukan anak lelaki ataupun anak perempuan tanpa perlu bersusah payah bernazar.


Walaupun begitu ketentuannya hanya pada Yang Esa.  Tetapi kita hendaklah berusaha dan terus cuba berikhtiar jika jalan itu mudah dan tidak menyalahi hukum agama.


Jom dapatkan TEKNIK RAHSIA TENTUKAN JANTINA ANAK ini dengan hanya
RM50 sahaja**
Teknik ini memang amat berkesan dan yang 
PALING MUDAH DIPRAKTIKKAN!!!


JOM TRY!!!
Bank in 
No Acc:  1120 6308 4798
Emailkan :
1.  Nama anda
2.  Alamat
3.  Masa, Jumlah bayaran


Kepada :  udadinz@gmail.com



** Teknik ini akan saya POSKAN kepada anda keesokan harinya.  Sila beri alamat anda yang terkini dan lengkap.  Saya doakan agar usaha anda ini berjaya.  
Amin...


No comments:

Post a Comment